logo
Dobrodošli u go4digital, agenciju specijaliziranu za digitalni marketing. Za uspijeh vaše tvrtke online izaberite neke od sljedećih usluga iz naše ponude:

Menadžment društvenih mreža

Google AdWords oglašavanje

SEO optimizacija

Mobilno oglašavanje

Newsletter kampanje

Kontaktirajte nas!
Za sve upite stojimo vam na raspolaganju.

01 6430 200 ili *1000

info@go4digital.hr

Radnička cesta 1a, 10 000 Zagreb

01 6430 200 ili *1000

Radnička cesta 1a, Zagreb

  • English
Top

Kako napraviti uspješne Google oglase koji donose sljedbenike

Banner oglas je slika koja daje korisnicima nešto u zamjenu za njihovo djelovanje odnosno reagiranje na oglas. Oglasi su odavno korišteni na tradicionalnim platformama (kao što su print mediji i plakati) kako bi privukli potrošače putem poziva na akciju (calls-to-action - CTA) koje ih vode do raznih ponuda, popusta i informacija.

Dobar oglas je dio dobrog marketinga. Doći do prave osobe, na pravom mjestu, u pravom trenutku, s pravom porukom osnovni je cilj.

Ovaj vodič će vam pokazati kako to ostvariti i dati vam par savjeta o dizajnu.

1. korak: UPOZNAJTE SVOJU PUBLIKU

Kad je u pitanju kreiranje oglasa, morate razumijeti osobnost svog kupca, ali također potrebno je razumijeti njihove stavove, osjećaje, vjerovanja i mišljenja o vašem sadržaju i proizvodima. Ako vaša publika smatra vaše oglase nebitne, nametljive ili nezanimljive, manja je šansa da kliknu na vaš CTA (poziv na akciju). Nametljiv oglas može utjecati na potrošačev stav prema vašem brendu, proizvodima ili uslugama.

Kako možete bolje razumijeti svoju publiku?

  • Pokrenite ankete za potrošače, koristeći aplikacije kao SurveyMonkey, Polldaddy, SurveyPal ili Client Heartbeat.
  • Omogućite korisnicima slanje povratne informacije o vašem proizvodu ili usluzi putem društvenih mreža, e-maila ili usluge community management.
  • Koristite društvene mreže za praćenje ponašanja i mišljenja publike o vašoj industriji i brendu.

2. korak: DEFINIRAJTE CILJEVE

Sad kad znate kakvu skupinu potrošača želite privući, možete definirati ciljeve za sam oglas. Da li tražite nove sljedbenike na društvenim mrežama, klikove na web stranici, lajkove, reagiranje na postu, blog pretplatnike ili kupce?

Nakon što ste postavili cilj za svoj oglas, možete učinkovitije dizajnirati oglas s publikom i ciljem na umu. Ako imate jasno razumijevanje o tome što želite od svojih korisnika, to će vam pomoći da dizajnirate banner oglas, osmislite odgovarajući naslov i napišete klikabilni poziv na akciju (CTA).

3. korak: ODABERITE NAJBOLJU VELIČINU ZA SVOJ OGLAS

Veličina banner oglasa je jako bitna. Google display oglasi (ads) se mogu prikazati u mnogo različitim veličinama ali neke veličine su popularnije i učinkovitije nego druge.

Ako želite solidan broj impresija onda bi trebali koristiti popularne oglasne veličine koje Google predlaže: 300×250, 336×280, 728×90, 300×600, 320×100. U nastavku pogledajte shemu koja vam može pomoći u kreiranju veličine oglasa.

4. korak: KORISTITE TOČAN FORMAT DATOTEKE

Želite li da oglas bude statičan ili animiran? Statične slike su dvodimenzionalne dok animirani oglasi sadrže pokretne slike ili animacije. Format datoteke koji uploadate ovisi o vašem odgovoru.

Ako se odlučite za statičan oglas, uzmite u obzir ove formate: .JPEG, .JPG, .PNG i .GIF datoteke. Ako želite da je oglas više interaktivan i animiran možete koristiti .GIF i .SWF datoteke za animirane oglase.

5. korak: POSTAVITE VELIČINU DATOTEKE

Svi banner oglasi koji se postavljeni u Google Display Network (GDN) moraju biti max. 150KB veličine. Ako ste krenuli s većom fotografijom koju morate smanjiti, pokušajte prilagoditi dimenzije slike (image size dimensions). Smanjivanje fotografije će smanjiti cjelokupnu veličinu datoteke. Pazite da je rezolucija fotografije najviša što je moguće jer želite jasne i bistre fotografije za prikaz na internetu.

Osim toga, animirani, interaktivni banner oglasi moraju trajati najviše 15 sekundi.

Za .GIF oglase s više slajdova, morate imati brzinu od 5 slika u sekundi ili sporije. Za Flash oglase, brzina okvira može ići i do 20 sličica u sekundi ili manje (ne zaboravite da svi Flash oglasi moraju imati varijablu clickTAG).

6. korak: ODABERITE NAJBOLJE BOJE ZA VAŠ DIZAJN

Kada je riječ o dobro dizajniranim banner oglasima, koje boje odabrati i kako ih koristiti je kritično. Boje utječu na konverzije, ali potrebno je testiranje i planiranje kako bi znali koje su vam boje najbolje za brend.

85% kupaca su izjavili da je boja glavni razlog zašto se odluče kupiti određeni proizvod. Boja ima različito značenje različitim uzrastima, kulturama, spolovima, nacionalnostima i drugim demografskim skupinama. Boje imaju moć privući pozornost korisnicima i buditi emocije ili percepcije o tome u što gledaju. To znači da boje koje koristite mogu prenijeti implicitne poruke vašim korisnicima.

7. korak: KORISTITE FOTOGRAFIJE VISOKE KVALITETE

Kako odabrati najbolje fotografije za banner oglas? Nema točnog odgovora: sve ovisi koje fotografije najbolje odgovaraju vašoj publici, za koje je potrebno vrijeme i testiranje.

Srećom, evo par uputa kako započeti:

  • Koristite samo fotografije visoke kvalitete.
  • Nemojte se udaljiti od stila vašeg brenda.
  • Koristite fotografije koje najbolje odgovaraju poruci oglasa i koje mogu dati korisnicima vizualne znakove na ono što oglas komunicira.
  • Koristite ekspresivne fotografije ljudi, lijepih prizora ili druge ugodne slike koje bude emociju.

8. korak: OPTIMIZIRAJTE SVOJ POZIV NA AKCIJU

Banner oglas koji ne sadrži poziv na akciju je otvorena petlja – nikud te ne vodi. Svaki oglas koji dizajnirate mora jasno komunicirati korisniku što nudite u zamjeni za njihov klik na oglasu. Vaš poziv na akciju može usmjeriti korisnika prema traženju informacija, izradi rezervacije, kupnji ili preuzimanju proizvoda ili ponude, itd.

Poziv na akciju vašeg oglasa može biti poveznica oglasa i vaše stope konverzije. No zapamtite: sve počinje definiranjem cilja i poznavanjem vaše publike. Dobar CTA rješava potrebe vašeg korisnika, a istovremeno pruža značajne i relevantne informacije. Banner oglasi i pozivi na akciju bi trebali imati jednu zajedničku stvar: pokazati korisniku vrijednost brenda.

COPY

Copy vašeg oglasa je tekstualni dio koji govori korisniku što će se dogoditi nakon što kliknu na vaš oglas. Budite konkretni, jasni i sažeti te pružajte korisnicima kontekst. Izbjegavajte izraze kao «Kliknite ovdje!» i pokušajte koristiti specifične riječi kao što su «Download» ili «Saznajte više».

DIZAJN

Kako istakniti tekst s vašeg CTA i potaknuti publiku da klikne na vaš banner oglas? Dodavanjem elementa dizajna poput gumba ili strelice da bi se poziv na akciju istaknuo. Korisnik treba znati gdje točno mora kliknuti (a u stvarnosti može bilo gdje na oglasu kliknuti da bi došao do stranice). Napravite kontrast između CTA i pozadine kako bi se istaknuo. Provjerite da li vam je font čitljiv.

U ovim Dropbox oglasima, copy poziv na akciju je jasan i stvara očekivanja korisnika. Uporabom pravokutnika oko copy-a ističe se od ostatka oglasa i korisniku signalizira akciju.

9. korak: PAMETNO KORISTITE PRAZAN PROSTOR

Samo zato što imate 300×250 piksela prostora ne znači da morate iskoristiti svaki dio. Dobar dizajn je u harmoniji. Uravnotežite svoje vizualne elemente razmještanjem teksta, fotografija i gumbi.

U ovom oglasu Beats by Dre, možete vidjeti tekst na desnom oglasu gdje prevladava cijeli oglas. Nejasno je gdje jedna poruka završava i gdje druga počinje te u cjelokupnosti nije vizualno privlačno.U usporedbi s lijevim oglasom, lijeva ostavlja puno više praznog prostora i time kreira puno jasniju poruku.

10. korak: UČITE PRIMJEROM

Ponekad kreiranje uspješnih banner oglase je jednostavno kad imate dobre primjere iz kojeg možete učiti i izvući najbolje za vaš dizajn.

MOZ

Moz je software as a service (SaaS) tvrtka u Seattleu koja prodaje inbound marketing i pretplate softvera za marketinške analitike. U ovom primjeru, MOZ koristi seriju banner oglasa kako bi promovirali njihov MOZ Content proizvod.

Što MOZ uspješno radi?

MOZ koristi svoju imovinu brenda kao što su boje, fontove, logo i ikone u dizajnu oglasa. Koristi display oglašavanje kako bi pokazali korisnicima riješenje koje nude za problema u content marketingu. Oni koriste jasan i sažet copy koji komunicira čitatelju što mogu dobiti od proizvoda koji promoviraju.

Želite da svijet čuje za vas? Google oglas je pravi način to postići. Pružamo vrhunsku uslugu izrade Google oglasa koji će pridonijeti vašem uspjehu.

Odgovorite na ovaj mail i šaljemo vam gratis analizu vaše web stranice za što bolji SEO rang!

Javi nam se!

Izvor: HubSpot @ hubspot.com

Share