*1000 (pozivi s mobitela) ili 01 64 30 200 (pozivi s fiksne linije)

Radnička cesta 1a, Zagreb

  • עברית
  • English
Top

Impressions vs. clicks

Zašto svi gledaju klikove, a zanemaruju impresije?

U jednom trenutku u toku planiranja online oglašivačke kampanje ste vjerojatno čuli kako je netko rekao „pomoći ćemo vam ostvariti toliko i toliko klikova“ te su vašu pozornost uvijek vraćali na te poznate klikove.

No vjerojatno ste se zapitali „zašto“?

U modernom marketingu razni profesionalci i agencije pokušati će vam privući pozornost na ono najbitnije, u ovom slučaju klikove i konverzije (doduše nakon završetka kampanje). Klikovi i konverzije najviše govore o uspješnosti kampanje ukoliko su vaši ciljevi povećanje prodaje ili slično, ali danas marketinški stručnjaci zaboravljaju svratiti vašu pozornost na još jednu stvar, a to su impresije.

U nastavku ćemo vam pokušati približiti zašto biste ipak trebali obratiti više pozornosti na ostale elemente online kampanja kako biste dobili potpunu sliku njihove uspješnosti.

1. Što su impresije i zašto su važne?

Impresije su najosnovnija, sasvim očekivana interakcija koju netko može imati sa oglasom, web stranicom ili sličnim sadržajem. Označava pregled oglasa ili stranice.

Impresije su broj pregleda koji je ostvario vaš oglas, vaša web stranica ili čak objava na društvenim mrežama od trenutka kad je objavljen/a do završetka kampanje. Jedan pregled oglasa = jedna impresija.

Koja je svrha impresija?

Način na koji su organizirane kampanje i praćenje metrika tj. rezultata daje nam do znanja sve što bi nam moglo biti bitno kao osnova budućih pravilnih odluka. Impresije kao metrika nam služe u razne svrhe, no najvažnija korelacija je sa ranije spomenutim „slavnim“ klikom.

Korelacija je jednostavna. Bez impresija nema klikova.

S obzirom da su impresije pregledi oglasa kojeg koristite u oglašavanju, oni su u tom slučaju uvelike značajniji jer dovode do klikova koji na koncu ostvaruju mogućnost stvaranja konverzija. Stoga, potrebno je veliku pozornost obratiti na broj impresija u odnosu na broj klikova, zajedno sa ostalim činiteljima kampanje, kako bismo otkrili kako naša ciljana publika reagira na naše oglase te mogli donijeti informiranu odluku o tome je li potrebno mijenjati tekst, vizual ili nešto treće (kao npr. landing page) kampanje.

Ako je omjer impresija i klikova veći, tj. ako imamo velik broj impresija, no mali broj klikova tada je potrebno nešto mijenjati u kampanji. S druge strane, što nam je omjer impresija i klikova manji, tada nam je kampanja kvalitetnija tj. ima viši CTR (click through ratio) što nam pokazuje kako su naši uloženi napori i prvotno istraživanje bili točni, te je samim time i kampanja uspješnija.

Klikove najviše „slavimo“ jer su nam oni pokazatelj uspješnosti oglasa, njihove popularnosti i efektivnosti u cjelokupnoj kampanji, no kampanja ne bi imala ni njih da nije bilo impresija.

Možemo zaključiti da ono što je stvarno zaslužno za uspješnost neke online kampanje jest impresija – onaj odlučujući pregled oglasa u jednoj sekundi koji nam dovodi sav uspjeh, ono što nazivamo konverzijama.

2. Kako sa impresija prijeći na engagement (interakciju) tj. klikove?

Poznavanje i praćenje aktivnosti, trendova i preferencija ciljane publike jedne su od osnovnih aktivnosti prije, tijekom i nakon svake kampanje. Jedino kroz njih ćete otkriti kako napraviti najbolji i najatraktivniji oglas koji će sigurno prikupiti velik broj impresija, a i klikova.

Poznavajući svoju publiku moći ćete u potpunosti prilagoditi vašu poruku i sadržaj za svaku od publika (ukoliko ih je više) te za svaki od kanala komunikacije koji izaberete kao vaš kanal oglašavanja. Bilo da se radi o Google AdWords-u, Facebook ili Instagram oglašavanju te nekim drugim kanalima oglašavanja uspjeh vam je garantiran.

Naravno, kao i svugdje- kod kreiranja online kampanja vodite se motom
„Quality over quantity“

Znate li da i vašu buduće online kampanje mogu biti uspješne?

Gledamo impresije, klikove, CTR, a i konverzije kako pristižu.

Lansirajte uspješne kampanje uz nas!

Javite nam se na info@go4digital.hr ili nas nazovite s mobitela na zvjezdica (*) 1000!

Javi nam se!
Share